2014. július 14., hétfő

A kezdet

A gondolat nem most született meg, viszont a végső lökést az elmúlt hétvége adta meg. 
Tudni akarjátok, hogy mi történt a múlt hétvégén?
A RitArt Academy szervezésében belecsöppentem egy "Író születik" jobb agyféltekés kreatív írás tanfolyamba.
Szombat reggel úgy mentem el a képzés helyszínére, hogy semmilyen elvárásom nem volt a dologgal kapcsolatban, nem tudtam mi várható. Az első gyakorlatok után kattogtak a fejemben a kerekek, hogy biztosan jó helyen vagyok-e. Estére már kezdtek a kétségeim oszlani, bár anyukámnak a telefonba azt mondtam, hogy még nem tudom, hogy mi fog ebből a dologból kisülni. 
Cirka négy órányi alvás után újra útra keltem és már idő előtt ott voltam a helyszínen... furcsamód nem én érkeztem először, már ketten vártak az ajtónyitásra. 
Mikor a szenzációs trénerünk, Márta megérkezett nem tudtam magamban tartani a kérdést, hogy csak én érzem kakukktojásnak magam, vagy tényleg nagyon nem tudok írni. 
Szerencsére megnyugtatott, hogy mindenki másképp ír, szóval ne adjam meg magam a kétségeimnek.
Bár némi zombiságot tapasztaltam magamon, kezdtem érezni a kevés alvás hatását, de azért teljes erőbedobással vetettem bele magam a feladatok végrehajtásába.
A nap végére - bár úgy éreztem, hogy az agyam helyén egy kifacsart szivacs van - teljesen feldobott hangulatban távoztam. Talán mégiscsak megvalósíthatóm a régi vágyam... bár az első szárnypróbálgatások nem abban a témában íródtak... de ami késik... mint tudjuk... nem múlik... 

Bár Vidi Rita, a módszer megalkotója és a program szervezője e-mailben kért visszajelzést, de azt hiszem ez is megteszi:
Kedves Rita! 
Szenzációs volt a képzés, Márti tökéletes trénernek bizonyult, visszaolvasva a két nap alatt írt szösszeneteimet, magamon is fejlődést tapasztaltam.
A tréningen írt "a regény első oldala" című szerzeményemet elküldtem pár barátomnak, s követelték a folytatást :) - persze ők azért elfogultak kicsit... vagy nem? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése